دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۴۳:۰۸

عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندرخرمشهر رونق گرفته است

باشگاه خبری فراساحل: مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رونق عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این مجتمع بندری خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی، عادل دریس طی گزارشی در خصوص عملکرد دو ماهه مجتمع بندری خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات تخلیه و بارگیری بیش از ۲۱۲ هزار و ۴۷۱ تن کالا در این بندر به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۸ درصدی را نشان می‌دهد. وی در ادامه افزود: در این مدت بیش از ۵۷ هزار تن کالا از بندر خرمشهر به مقصد عراق و ۶۹ هزار تن کالا به مقصد کویت بارگیری شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب افزایش ۱۲ برابری و ۱۱ درصدی داشته است. مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر یادآور شد: طی بیست روز اخیر بیش از ۴۵ هزار و ۳۴۲ تن محموله کلینکر از بندرخرمشهر به بندر ام القصر عراق صادر شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۱۱۳ درصدی دارد.

دریس با اشاره به رشد ۷۹ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندرخرمشهر اضافه کرد: طی این مدت عملیات تخلیه و بارگیری بیش از ۱۲ هزار و ۲۸۲ TEU کانتینر در این مجتمع بندری انجام شد. به گفته وی در این بازه زمانی بیش از ۲۰۹ هزار و ۷۵۰ مسافر از طریق پایانه بین المللی خلیج فارس بندرخرمشهر جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۱۴ برابری دارد. مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تردد بیش از ۱۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین و پهلوگیری ۳۸۳ فروند شناور زیر هزار تن و بالای هزار تن در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است. دریس اظهار داشت: همچنین طی دو ماهه سال جاری تخلیه و بارگیری بیش از ۲ هزار و ۳۹۴ دستگاه خودرو در بندر خرمشهر به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳۴ درصدی برخوردار است.



  کد خبر : 3711
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :